Uit mijn trainingsactiviteiten zijn vijf boeken voortgekomen. Ze vinden via bestelsites en boekhandel hun weg naar schrijvers van zakelijke teksten en worden gebruikt bij trainingen van landelijke opleiders als GITP en Schouten & Nelissen. Ze krijgen enthousiaste recensies van gebruikers en opleiders. Het Hoe-boek voor de coach heeft zijn achtste druk gekregen en is een van de bestsellers van uitgeverij Thema.
Gereedschapskist aantrekkelijk formuleren

Het is een handig boek als je in korte tijd een paar handvatten wilt hebben hoe je aantrekkelijke zinnen schrijft. Dan hebben we het over formuleren, niet over spelling. Wie graag wil oefenen voor hij of zij met een eigen tekst aan de slag gaat, gebruikt het laatste hoofdstuk. Dat bevat oefenzinnen en modelantwoorden.
Goed om te weten: het downloaden van dit boek op de site van uitgever bookboon.com is gratis als je een paar advertenties in de tekst voor lief neemt. Wil je het zonder advertenties downloaden, dan betaal je een kleine vergoeding.
Coachen en hoe!

Het is te lezen en te gebruiken naast en zonder het Hoe-boek. De waaier past als het ware aan je centuur of sleutelbos. De essenties van een aantal modellen en oefeningen uit het Hoe-boek staan erop. Handig als samenvatting van het Hoe-boek, of als steuntje-in-de-rug tijdens een sessie.
Verleid je lezer online

Het boek biedt oude, effectieve schrijfwetten. gemixt met de frisse kneepjes van online copywriting. Een ‘must read’ voor schrijvers van artikelen, mailings, persberichten, blogs en andere webcontent. Laat je inspireren en schrijf vanaf nu teksten die doen wat ze moeten doen: je doelgroep overtuigen en in beweging brengen. Verleid je lezer online is de compleet geactualiseerde herdruk van de bestseller Commercieel en creatief schrijven.
Noteer jij dit even?
